Tuesday 2 October 2012

adoiyaiii

geram aku ngan apa yg berlaku smlm..
tp tak apa sabar..

nothing much nak cerita..
just one thing yg klakar pasal pagi td..

this morning najib contact me saying that dia ada urusan d kajang n ckp nak breakfast sama..
so i said ok since aku pun ada urusan d perkeso kajang..
and berjanji untuk jumpa d nu-in bangi..

so bila aku smpai area situ aku pun masuk parking..
tp kendian aku nak betul kan parking kereta by reversing the car a lil bit..
i saw from far mmg ada satu mamat smart nih bwk moto tp jauh lagi..
and kalu aku reverse pun apa salah nye sbb jln luas n aku nak reverse sedikit je..

tetiba mamat naik moto nih honk aku!!
eh, pehal..jln kan luas lagi..

aku naik hangin n trus ckp "aku nmpk ko la bodoh!"

jgn terkejut, mamat tu tetiba masuk parking near to my car and its happened to be itu ialah En. Najib Mustaffa!!!

OMG!!! 


smart mamat nih!



saya n beliau

moral of the story, jgn maki ketika memandu! sekian!!! =D 

No comments:

Post a Comment