Monday 12 August 2013

Najib's 30th birthday wish

Assalamualaikum Abg..

Selamat Hari Lahir yg ke 30! Wah, “3 series” already??
Sekejab je trasa umur meningkat and I think mcm baru smlm je masuk darjah 1!

The reason why I wrote (or type) this on A4 sbb the birthday cards is too small to hold all my words..
Hence, terpaksa la use another medium untuk lafaz kan ucapan saya pada awak..

Anyhow, how are you feeling today?? Happy or otherwise??
I hope you are feeling okay nonetheless it’s your big day! Kan???

Saya doakan agar awak happy all day long, samada with or without me today..
Have a good day kat opis.. and hopefully tak der anasir2 nak saket kan hati awak hr ni..
Especially those people yg asik nak buat awak menyirap..
Hahahahaaa..or buat awak rs panas nak marah je..
Ckp ngan dia “talk to my hand or else my tunang will scold you!”
Hahahaaaa..saya gurau je abg.. :D

Ucapan saya, moga abg panjang umur, murah rezeki, bahagia bersama keluarga dan saya yg serba kekurangan ini and Insyaallah, smpai masa nnti, bila tiba jodoh kita, lahir nye anak2 kite yg opkos akan comel mcm awak, kita akan berbahagia bersama mereka jgk!
The most important thing above all is our family will be getting bigger!
Tak kira la my side or ur side!!!
I wish you luck, happiness and riches today, tomorrow and beyond.

Saya sngt gembira mengenali awak..
terharu dpt melalui ups n downs dgn awak yg brnama Mohd Najib Mustaffa..
More years to come..
Dan sudah tentu bnyk lagi ups n downs kite akan lalui bersama..
Dan saya berdoa agar awak kuat mengharungi hari2 mendatang bersama2 saya yg lemah nih..
You will be the men that I’ll be counting on!

Abg, I know that we don’t have a fairytale romance and our life isn’t that perfect either.
We fight and argue sometimes but still we get it through and the end of the day we know we still love each other..thats all matters!
Thank you for always being there..
Insyaallah you will be a wonderful husband and on top of that a perfect father to our kids..
I am talking about a lot of kids..
Hahahaaa..kidding abg..
tgk rezeki Tuhan nak bg nnti mcm mana kepada kite..

Last but not least, saya harap abg suke hadiah hari lahir yg tak seberapa ini..
(since I tak sabra nak bg awak hadiah hari isnin ritu kan?? Should hv wait until today!! Pfftt.. tp the reaction on ur face is priceless and I wish I can rewind n rakam that moment!!  It’s okay :D )

Saya syng abg bnyk, bnyk bnyk! ~~




xoxox, Si Keling Awak!!!  J J J J J

No comments:

Post a Comment