Tuesday 18 August 2015

mengingati benda2 yg baik shj

salam..
lama nye saya tak hapdet blog..
maybe sbb tak der device untuk update or basically i am too lazy to do so..

nah, here's the thing..

kahwin ni tak semua indah..
kdg2 manis, kdg2 pahit..
pada pendapat aku, semua perkahwinan pun begitu..
Alhamdulillah aku dikurniakan seorg suami yg penyabar..
bnyk berubah kerana melayan kerenah aku..
terima kasih duhai suami..

oleh yg demikian, i've decided dr blog aku nih terbiar mcm ni lebey baik aku update pasal kebaikan suamiku agar satu hari nnti bila aku amuk tak tentu arah, aku akan buka blog n bc semua kebaikan beliau pd ku..

bukan niat untuk menunjuk sbb aku tau blog aku ni manada org tahu, and manada org baca pun..
so ianya hanyalah untuk tatapan aku shj..
hehehe..

kan... :D

okaylah..ttyl..

xoxo

1 comment: