Monday 21 October 2013

11 hari lagi

Salam..

Hari ini 21 October 2013..
Insyaallah I'll be getting married to Najib in 11 days time..

Prasaan sekarang??
Biasa2 jer..
Tp..
Setiap hari asik tgk kelender & asik coundown!
Hihihiii..
Tah apa la prasaan Najib plak kan??

Preparation??
OMG!!
Mcm bnyk lagi tak ready!
Fitting baju sanding pun belom lagi..
Baju nikah aku n Najib pun tak siap lagi!!!!!
Selendang nk pakai during nikah pun Nisa duk buat lagi..

Actually..
Baju nikah aku n Najib sbnrnye da siap..
Tp tak fit..
Baju aku ketat & baju Najib plak longgar!!
Jujurnya agak stress tp Najib ajar untuk sentiasa senyum dlm keadaan begini supaya kita lebey bersabar..

Okay..
Wut else??
Haaaa...aku rs kad jemputan untuk semua kwn2 da keluar..
Cume a few close frens je belum smpt bagi lagi..
Td pun dah apply cuti kahwin & senang2 je boss trus sign..
Yer lah..sbb da info kat dia awal2 lahi ritu..
So dia tak der aral..
Lantak nye situ tak der org nk backup aku nye kerja time cuti..
Sapa soh laid people off kan???
Tak phm pimikiran org yg mcm nie..
Tp tak pe..
It's not my burden to bother!
Eh ye ke??
Hahahaaaaa..

Apa lagi??
Tak der dah kot..

Till then..
Muahhhh..

No comments:

Post a Comment